29/12/14

Ego Sic Vivam


Unum me donavit omnibus, uni mihi omnis
(Me dió a mí, que soy uno solo, a todos los hombres; y me dió todos los hombres a mí, que soy uno solo)

Ego sic vivam quasi sciam aliis esse me natum; et naturae rerum hoc nomine gratias agam. Quo enim melius genere negotium meum agere potuit? Unum me donavit omnibus, uni mihi omnis.

Compendio de la Vida Feliz: 19. Ego Sic Vivam: En cuanto a mí (ego) así viviré como si supiera (sic vivam quasi sciam) que he nacido para los demás (me esse natum aliis). Y por causa de esto (hoc nomine) daré gracias a la naturaleza de las cosas (gratias agam naturae rerum). Porque, ¿de qué modo (quo genere) podía servir mejor mis propios intereses (potuit agere melius negotium meum)? Me dió a mí, que soy uno solo, a todos los hombres (donavit me unum omnibus); y me dió todos los hombres a mí, que soy uno solo (omnis mihi uni). - (Séneca,De Vita Beata xx
--- ---
omnis: aquí acusativo pl. * genus -eris: linaje; modo. *nomen -inis: nombre; causa, ocasión. * melius: adv. mejor.

No hay comentarios: